Politikat e Rimbursimit

Përditësuar: 6 nëntor, 2025

1. Rastet e rimbursueshme

Rimbursimet ofrohen vetëm në rastet e cekura në vijim:

  • Pamundësia e aktivimit të eSIM-it apo pakos së internetit për shkaqe teknike në anën tonë.
  • Dështimi nga ana jonë për të iu ofruar shërbimet ashtu siç u janë reklamuar në momentin e blerjes.

2. Rastet e pa rimbursueshme

Rimbursimet nuk janë të mundura për rastet në vijim:

  • eSIM-i apo pakoja e internetit është aktivizuar dhe përdorur plotësisht apo pjesërisht.
  • Probleme teknike me pajisjen e konsumatorit, duke përfshirë mungesën e mbështetjes së telefonit për eSIM.
  • Gabime gjatë blerjes, dukë përfshirë blerjen e pakos apo destinacionit të gabuar.
  • Probleme me rrjet jashtë kontrollit tonë.

3. Si të kërkoj rimbursim?

Nëse mendoni se kualifikoheni për rimbursim, ju lutemi ta kontaktoni qendrën tonë të ndihmës brenda 7 ditëve nga data e blerjes në support@onesim.al. Sigurohuni ta bashkangjitni numrin e porosisë dhe arsyen e kërkesës për rimbursim. Ekipi jonë do ta shqyrtoj rastin dhe do përgjigjet sa më shpejtë të jetë e mundur.